خرید اینترنتی بلیط هواپیما, تور مسافرتی, رزرو هتل

رزرو هتل کیش،رزرو هتل شیراز،رزرو هتل اصفهان،رزرو هتل دبی

خرید اینترنتی بلیط هواپیما, تور مسافرتی, رزرو هتل

رزرو هتل کیش،رزرو هتل شیراز،رزرو هتل اصفهان،رزرو هتل دبی

لباس تاناکورا مهاباد

دوشنبه, ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۶:۱۱ ب.ظ

لباس تاناکورا مهاباد
در اینجا توضیحات مختصری در مورد پوشاک استوک و لباس تاناکورا ارائه می دهیم لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر یا دریافت آدرس سایت، آدرس فروشگاه و کانال های ما با آی دی تلگرامی زیر مکاتبه نمایید و یا به سایت ما مراجعه بفرمایید.
@kiastock
09020335554

لطفا جهت ورود به سایت ما : پوشاک استوک کلیک نمایید .

لطفا جهت خرید انواع لباس ورزشی استوک کلیک نمایید .

لطفا جهت آشنایی با استوک کلیک نمایید .

لطفا جهت خرید انواع شال و کلاه استوک کلیک نمایید .


مجتمع فروش پوشاک استوک کیا :
مجتمع تجاری کیا استوک در لباس تاناکورای کاملا نو ( پوشاک استوک ) را به صورت عمده و خرده در فضایی بزرگ واقع در مهاباد به صورت اینترنتی و حضوری عرضه می نماید.
تعریفی کوتاه از پوشاک استوک و لباس تاناکورا :
در اصل باید گفت که اجناس استوک یا در اصطلاح کالای استوک اجناسی هستند که از سطح فروشگاه های اروپایی و یا انبارهای آنها به دلیل فروخته نشدن در زمان مشخص ( مثلا بازه 5 ماهه )، تعویض برای مشتری، گارانتی برگشت کالا بدون قید و شرط، تمام شدن مد طراحی ( مثلا هر 3 ماه مد های طراحی جدید جایگزین می گردند )، تمام شدن فصل خرید ( مثلا تابستان یا زمستان - برعکس فروشگاههای ایرانی که پوشاک بهاره را در صورت فروخته نشدن برای سال آینده انبار می کنند )، تمام شدن یک فرصت تبلیغاتی ( مثلا جام جهانی برزیل که تمام شد در کمتر از یک ماه تمام محصولاتی که با آرم جام جهانی برزیل تولید شده بودند ولی بفروش نرسیده اند استوک گردیده اند ) و یا دلایلی از این قبیل به عنوان پوشاک استوک و یا کالای استوک قلم داد می شوند .
دو دلیل از فروش کیلویی یا تکه ای ( دلایل بیشتر در سایت ) :
در فروش تکه ای پوشاک استوک جنس ها از هم جدا شده و میکس نیستند، باید به این نکته توجه نمایید که در میکس هر تکه وزن مشخصی ندارد ، بعضی ها سنگین تر از بقیه هستند مثلا شلوار معمولا سنگین تر از تاب است و در اینجا فروشنده به راحتی می تواند سر مشتری را کلاه گذاشته و تعداد جنس های سنگین را در یک میکس افزایش دهد یا مثلا قیمت کیلویی پایین تری ارائه نماید و ... اما در فروش تکه ای این نکات کاملا مشخص است و صداقت در فروش کاملا مشخص می باشد.
خریدار پوشاک استوک به راحتی می تواند محاسبه نماید جنس ها را با چه قیمتی خریداری نموده و با چه قیمتی می تواند بفروشد. در فروش کیلویی این کار خیلی سخت بوده و نیاز به تجربه و دیدن میکس و جداسازی آن دارد.
دسته ای از پوشاک استوک :
با تنوع در جنس، رنگ ، ضخامت و نوع کمربند و همچنین بهترین کیفیت در جنس کمربند استوک در محتمع کیا می توانید به سلیقه خود پاسخ مثبت داده و کمربند مد نظر خود را انتخاب و با ست نمودن کمربند با سایر پوشاک استوک انتخابی خود ستپوشاک مردانه ، پوشاک زنانه ، پوشاک بچه گانه خود را کامل نمایید .
سخن آخر مدیر فروش :
لطفا با کارشناسان ما در واحد مدیریت بازرگانی و فروش مجتمع هماهنگی نموده تا با راهنمایی کاملتر و به روز شما را از نحوه دقیقتر فروش آگاه نمایند.
جهت کسب اطلاعات بیشتر یا دریافت آدرس سایت، آدرس فروشگاه و کانال های ما با آی دی تلگرامی زیر مکاتبه نمایید.
@kiastock
09020335554
http://kiastock.ir


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۲/۱۰
postec postec

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی